Onze winkel in Lisse is open van di t/m vr 11:00 - 17:00 uur en za. 10:00 - 17:00 uur

Klantenservice

Klantenservice

HEEFT U VRAGEN?

Neem contact met ons op, wij beantwoorden graag al uw vragen.

Of mist u uw favoriete product? Vraag het ons gerust en wij gaan kijken wat wij voor u kunnen doen,..


U kunt hiervoor gebruik maken van het bijgevoegde contactformulier.

 

Woof & Barker is ook telefonisch bereikbaar, tijdens de openingstijden van de winkel.

Het kan voorkomen dat door drukte in de winkel wij niet de telefonische oproep kunnen beantwoorden, stuurt u ons dan even een WhatsApp bericht?? Dan proberen wij alsnog uw vragen te beantwoorden of bellen u even terug naar aanleiding van het bericht.

 

Dinsdag t/m vrijdag van 11:00 - 17:00 uur.

Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur

tel.nr: 06-41 02 02 40 ( ook via WhatsApp )

 

Of stuur een e-mail naar [email protected], en ook via de berichten inbox van onze Facebook / Instagram pagina zijn wij te bereiken voor al uw vragen.

 

 

 

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

Bestellingen die betaald zijn met iDeal of Klarna en op openingstijden van de winkel zijn geplaatst voor 10:00 uur worden (mits de producten op voorraad zijn) nog dezelfde dag naar u verstuurd.

Uw pakket wordt daarna binnen 24/48 uur* bij u thuis of bij een door u opgegeven afgiftepunt afgeleverd. Mocht (een gedeelte van) uw bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn, dan wordt u daar over geïnformeerd. Indien producten een lange(re) levertijd hebben, dan staat dit op de productpagina als zodanig aangegeven en/of wordt u daar per e-mail over geïnformeerd.

Wij verzenden een bestelling in principe niet in delen als producten een verschillende levertijd hebben. Uw bestelling wordt pas verstuurd zodra alle producten voorradig zijn, tenzij één of meerdere producten een dermate lange levertijd hebben dat het niet redelijk is om daarop te wachten. In dat geval wordt u hierover geïnformeerd.

 

* Tijdens extreme drukke speciale, -feestdagen kan het zijn dat uw bestelling langer onderweg is. 

 

        

 

NIET TEVREDEN? 

Bent u niet tevreden over een product, dat vinden wij natuurlijk ook erg vervelend voor u en zoeken graag met u naar een oplossing.

Laat dit ons weten en stuur een e-mail naar: [email protected]  of u kunt hiervoor gebruik maken van het bijgevoegde contactformulier.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

HET HONDENSPEELTJE IS SNELLER STUK DAN IK HAD VERWACHT, WAT NU?

Op hondenspeelgoed zit geen garantie, iedere hond is anders en de ene hond maakt speeltjes direct stuk die bij een andere hond wellicht jaren mee gaat. U dient toezicht te houden op uw hond om te voorkomen dat er stukjes worden afgebeten en opgegeten. Wanneer uw hond een speeltje snel stuk heeft gemaakt krijgt u geen geld terug. Ook bent u ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor de veiligheid van uw eigen hond, haal kapot gemaakte speeltjes direct weg.

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

Neem contact op


Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »