• Fysieke winkel in Lisse
  • Openingstijden di t/m vr 12:00 - 17:30 uur za 10:00 - 17:00 uur.
  • GRATIS verzending vanaf € 65,-

4.9


    Verzenden & Retourneren

    LET OP! Wij zijn op vakantie, je bestelling wordt verzonden vanaf 18 maart.


    GRATIS VERZENDING BINNEN NEDERLAND VANAF € 65,-

    •  Voor 16:00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden! */**
    •  Bij bestellingen vanaf € 65,- verzenden wij zonder extra kosten. ( pakketten tot 23 kg.)***
    •  Bij bestellingen minder dan € 65,- vragen wij een bijdrage van € 6,50
    •  Er is géén minimaal orderbedrag
    •  Wij hanteren géén brievenbus tarief
    •  Verzending via DPD, kies zelf via de Track & Trace waar en wanneer je je pakket wil ontvangen of  geef neerzettoestemming.
    •  Verzending via PostNL 
    •  Verzending via DHL ( ook avondlevering mogelijk )
    •  Bent je niet thuis? Kies dan voor een afhaalpunt van PostNL of DHL

    * Op zaterdag en maandag worden er geen pakketten verzonden.

    ** Tijdens extreme drukke speciale, -feestdagen kan het zijn dat uw bestelling langer onderweg is.

    *** Wanneer de bestelling niet in één pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact op om dit te overleggen.

    Je pakket wordt na ontvangst van de betaling binnen 24/48 uur*/** bij je thuis of bij een door u opgegeven afgiftepunt afgeleverd. Mocht (een gedeelte van) de bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn, dan wordt je daar over geïnformeerd. Indien producten een lange(re) levertijd hebben, dan staat dit op de productpagina als zodanig aangegeven en/of wordt je daar per e-mail over geïnformeerd.

    Wij verzenden een bestelling in principe niet in delen als producten een verschillende levertijd hebben. De bestelling wordt pas verstuurd zodra alle producten voorradig zijn, tenzij één of meerdere producten een dermate lange levertijd hebben dat het niet redelijk is om daarop te wachten. In dat geval wordt je hierover geïnformeerd.

    Na bestellen ontvangt je altijd een bevestiging en een Track & Trace code.

    Helaas hebben wij geen invloed over de verdere afhandeling ná het afgeven van je pakket.

     

    WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VOOR BUITEN NEDERLAND?

    BELGIË:

    • Bij bestellingen vanaf € 99,- verzenden wij zonder extra kosten. ( pakketten tot 23 kg.)
    • Bij bestellingen minder dan € 99,- vragen wij een bijdrage van € 9,50.

    Wilt je er rekening mee houden dat het maximale gewicht 23 kg per pakket is? (excl.verpakkingsmateriaal). Wanneer de bestelling niet in één pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact op om dit te overleggen.

    OVERIGE LANDEN OP AANVRAAG. Stuur dan even een e-mail naar [email protected]

     

    RECYCLEN:

    Bij Woof & Barker vinden we het milieu heel belangrijk. We gebruiken daarom zo min mogelijk plastic en we streven ernaar om zoveel mogelijk materialen te hergebruiken. Daarom kan het voorkomen dat jouw producten geleverd worden in een gerecyclede doos. We hergebruiken de dozen die we ontvangen, als deze nog in goede staat verkeren. Misschien wel minder mooi, maar beter voor het milieu!

    Daarnaast gebruiken wij het opvulmateriaal dat wij binnen krijgen waar mogelijk opnieuw. Wij kopen alleen papieren opvulmateriaal in, indien je plastic opvulmateriaal zoals luchtkussens of bubbeltjesplastic aantreft is dit hergebruikt. Door deze producten opnieuw te gebruiken wordt het milieu minder belast!

    ONJUISTE GEGEVENS: 

    Indien je onjuiste adresgegevens hebt doorgegeven, dien je zo snel mogelijk ons hiervan op de hoogte te stellen. Als het pakket nog niet verzonden is wordt dit aangepast door ons. Als het product al verzonden is, kunnen we helaas niets meer doen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verkeerd invoeren van de adresgegevens, het verzendsysteem neemt namelijk de door jouw ingevoerde adresgegevens automatisch over.

     

    BEZORGEN MET DPD:

    Op de dag van de levering ontvang je een bericht van DPD. Daarin staat een tijdvak van één uur waarbinnen je pakket geleverd wordt.

    Ben je niet thuis? Dan kun je tot 30 minuten voor levering, het moment of de plaats van de levering online eenvoudig aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een parcelshop.

    Op de bezorgdag kun je je pakket dankzij Live tracking online volgen. Op de kaart zie je zelfs hoeveel tussenstops de chauffeur nog moet afleggen.

    Kies zelf wanneer en waar je je pakket wilt ontvangen of geef de bezorger neerzettoestemming.

     

    BEZORGEN MET PostNL:

    Als je tijdens aflevering niet thuis bent, zal de chauffeur de bestelling bij de buren proberen af te leveren. Bezorger gemist? 

    De bezorger zal indien deze het pakket niet kan afleveren deze naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt brengen. Indien je niet wenst dat de bezorger uw bestelling bij de buren afgeeft, laat het ons dan weten bij 'opmerkingen'.

    Je kunt natuurlijk ook kiezen voor de optie om je pakket af te laten leveren bij een PostNL punt. Hier worden de pakketten 7 dagen bewaard. Is het pakket niet binnen 7 dagen opgehaald, dan wordt het retour afzender gestuurd.

    Tip: de PostNL app

    Bezorger gemist? Vanaf 1 juli 2022 informeert PostNL je via e-mail of de PostNL-app over je pakket. Ben je in het bezit van een smartphone? Dan raden wij je aan om de PostNL app te downloaden. Via deze app ontvang je het snelst informatie over de te verwachten levertijd en indien bij niet thuis waar je pakketje is afgeleverd.

     

    BEZORGEN MET DHL:

    DHL bezorgt van maandag tot en met zaterdag, overdag of ’s avonds. Zodra DHL het pakket op het depot heeft verwerkt, ontvang je een track en trace per e-mail en/of via de DHL app. Zo weet je wanneer DHL het pakket te komt bezorgen. Op de dag van bezorging zie je een specifieker tijdvak van het bezorgmoment.  

    Komt het moment dat DHL langskomt net onhandig uit? Wijzigen van je bezorging kan en doe je op dezelfde dag. Zo kun je snel een nieuwe bezorgafspraak maken. Laat via de Mijn DHL app weten waar DHL moet bezorgen: bij een DHL punt, een veilige plek rond je huis, je buren of opnieuw thuis.

    Indien je niet wenst dat de bezorger de bestelling bij de buren afgeeft, laat het ons dan weten bij 'opmerkingen'.

    Heb je de DHL bezorger gemist en een gele kaart op je deurmat gevonden? Kies in de Mijn DHL app zelf waar en wanneer je jouw pakket ontvangt. Dan weet je zeker dat je je bestelling snel in huis hebt. Zo gepiept! 

    Was je de deur uit? Gele kaart op je deurmat, plus een mailtje in je inbox. Voer online de bezorgcode en je postcode in, dan zie je de vervolgstappen van jouw pakket.

    Tip: de DHL app: Scan eenvoudig de QR-code met je telefoon. Bezorging inplannen waar en wanneer het jou uitkomt? Dat is via de Mijn DHL app zo geregeld. Let op: je ontvangt de bezorger-gemist-kaart ook als we het pakket bij je buren hebben bezorgd.

     

    KAN IK MIJN BESTELLING OOK AFHALEN?

    Ja, natuurlijk is dat ook mogelijk; tijdens onze openingstijden van onze winkel.

    maandag: GESLOTEN

    dinsdag: 12:00 uur - 17:30 uur

    woensdag: 12:00 uur - 17:30 uur

    donderdag: 12:00 uur - 17:30 uur

    vrijdag: 12:00 uur - 17:30 uur

    zaterdag: 10:00 uur - 17:00 uur

     

    RUILEN EN RETOURNEREN:

    Is het product niet naar wens? Dan kan je het product - zonder opgaaf van reden - ruilen of retourneren. De producten dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

    • Daar wij na het verlaten van de winkel door de consument geen zicht meer hebben op de manier van het houden van diepgevroren artikelen kunnen deze nooit worden geruild. Mochten er problemen zijn met deze artikelen, neem dan ten alle tijden contact op met Woof & Barker.
    • Verzorgingsartikelen en supplementen ( crèmes, shampoo, borstels, oliën etc etc.) die niet geseald zijn nemen wij niet retour.
    • SALE! producten kunnen NIET worden geruild of geretourneerd.
    • Indien je een product hebt ontvangen dat beschadigd is of stuk, neem dan zo spoedig mogelijk na ontvangst contact op met Woof & Barker via [email protected] met een foto van het beschadigde product en je contactgegevens zodat wij contact kunnen opnemen en een passende oplossing kunnen aanbieden.
    • Je dient ons binnen 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van het te retourneren product, op de hoogte te stellen van je retour. Dit dient je te doen middels een e-mail aan [email protected] te sturen. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden.
    • Het artikel dient binnen 14 dagen na aanmelding van retour terug gestuurd te zijn. 
    • De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor je eigen rekening.
    • Alleen voldoende gefrankeerde retourzendingen worden aangenomen. Niet voldoende of niet-gefrankeerde retourzendingen worden geweigerd en gaan weer retour afzender.
    • Je kan het artikel retour sturen naar:

               Woof & Barker B.V.
               Koninginneweg 4
               2161 ZP Lisse

               Nederland

    • Wij raden je aan om een bewijs van verzending goed te bewaren.
    • Woof & Barker is niet verantwoordelijk voor diefstal of beschadiging tijdens de verzending.  
    • Het artikel dient terug gestuurd te worden in indien de originele verpakking en in de staat zoals deze is ontvangen, ongebruikt, gesealde verpakking, ongewassen, niet beschadigd en met evt. aangehechte kaartjes.
    • Indien je het artikel wilt ruilen voor een andere maat of ander artikel rekenen wij de evt. meerprijs van het nieuwe artikel en bijkomende verzendkosten. De eventuele meerprijs en verzendkosten dient je vooraf te voldoen op ons rekeningnummer NL70RABO0322883180 (Rabobank), BIC Code: RABONL2U t.n.v. Woof & Barker B.V.
    • Bij verzoek tot restitutie wordt het aankoopbedrag van het product binnen 14 dagen retour gestort op uw bank of giro rekening. 
    • Indien er door b.v. een foutief ingevuld adres, of dat je bestelling niet wordt afgehaald bij een afgiftepunt, retour afzender gaat dan worden deze verzendkosten in rekening gebracht door deze kosten in mindering te brengen op het te retourneren bedrag. 
    • Heb je gebruik gemaakt van Klarna, log dan in bij Klarna en pauzeer je factuur, zodat Klarna weet dat de bestelling wordt geretourneerd. Maak je geen gebruik van de Klarna app, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.

     

     

     

     

     

     

     

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »