Onze winkel in Lisse is open van di t/m vr 11:00 - 17:00 uur en za. 10:00 - 17:00 uur

Verzenden en retourneren

Woof & Barker heeft een eigen GRATIS bezorgservice!

U leest het goed, Woof & Barker bezorgd GRATIS in de regio Lisse - Hoofddorp.

  

In de volgende plaatsen bezorgd Woof & Barker met onze eigen GRATIS bezorgservice;

o.a. Lisse, Lisserbroek, Sassenheim, Voorhout, Hillegom, De Zilk, Vogelenzang, Beinsdorp, Cruquius, Zwaanshoek, Bennebroek, Hoofddorp, Nieuw Vennep, Vijfhuizen en Heemstede.

Staat uw woonplaats hier niet bij, neem dan even contact met ons op!

 

De bezorging is op dinsdag t/m zaterdag van 17:30 - 19:00 uur.

 

De bestelling kan via de webshop afgerond en betaald worden.

Woof & Barker gaat ervan uit dat als u voor deze optie kiest u op de dag van bestelling in staat bent op bovengenoemd tijdstip de bestelde goederen aan te nemen.

Heeft u bepaalde wensen m.b.t. de bezorging, neem dan contact met ons op om een andere mogelijkheid te bespreken. Wij zijn te bereiken op tel nr: 06-41020240.

Wanneer u besteld via de webshop dan krijgt u altijd direct na het plaatsen van de bestelling een automatische bevestigingsmail, dit is tevens uw bon.

Ontvangt u geen bevestiging? Dan is mogelijk de bestelling niet goed afgerond, of er is een verkeerd e-mailadres ingevuld.

Neem dan contact op met Woof & Barker.

 

BEZORGROUTE:

De route plannen wij aan de hand van de bestellingen. Wij streven ernaar de bestelde goederen te bezorgen tussen bovengenoemd tijdschema. Wij sturen u op de dag van bezorgen een bericht met de geplande bezorgtijd. Mocht het vanwege omstandigheden op de weg anders worden dan nemen wij contact met u op. 

Heeft u liever een ander tijdstip? Neem dan even contact met ons op.

Hierdoor staan wij nooit voor een dichte deur en kunt u een dag/tijdstip afspreken die voor u fijn uit komt.

 

 

KAN IK MIJN BESTELLING OOK AFHALEN?

Ja, natuurlijk is dat ook mogelijk; tijdens onze openingstijden van onze winkel.

 

maandag: GESLOTEN

dinsdag: 11:00 uur - 17:00 uur

woensdag: 11:00 uur - 17:00 uur

donderdag: 11:00 uur - 17:00 uur

vrijdag: 11:00 uur - 17:00 uur

zaterdag: 10:00 uur - 17:00 uur

 

 

Adres winkel:

Heereweg 205

2161 BE Lisse

 

 

BEZORGING IN NEDERLAND:

Woof & Barker bezorgt in heel Nederland per PostNL of DHL. (m.u.z. van diepvries producten) 

Verzenden doen wij op werkdagen doorgaans binnen 24 uur (mits voorradig en m.u.z. van sluiting- en feestdagen)
Na bestellen ontvangt u altijd een bevestiging en een Track & Trace code.

Bent u niet thuis?? Dan U kunt direct bij het afrekenen kiezen voor laten bezorgen bij een PostNL / DHL punt bij u in de buurt!

 

Heeft u besteld op:                                                    U ontvangt het pakket op: * / **

maandag voor 24:00 uur                                              woensdag

dinsdag voor 10:00 uur                                                woensdag

woensdag voor 10:00 uur                                            donderdag

donderdag voor 10:00 uur                                           vrijdag

vrijdag voor 10:00 uur                                                  zaterdag

zaterdag voor 16:00 uur                                              dinsdag

zondag voor 24:00 uur                                                 woensdag

 

  * Helaas hebben wij geen invloed over de verdere afhandeling ná het afgeven van uw pakket.

** Tijdens extreme drukke speciale, -feestdagen kan het zijn dat uw bestelling langer onderweg is. 

 

 

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

Bestellingen die betaald zijn met iDeal, BanContact/MisterCash of Klarna en op openingstijden van de winkel zijn geplaatst voor 10:00 uur worden (mits de producten op voorraad zijn) nog dezelfde dag naar u verstuurd.

Uw pakket wordt daarna binnen 24/48 uur* bij u thuis of bij een door u opgegeven afgiftepunt afgeleverd. Mocht (een gedeelte van) uw bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn, dan wordt u daar over geïnformeerd. Indien producten een lange(re) levertijd hebben, dan staat dit op de productpagina als zodanig aangegeven en/of wordt u daar per e-mail over geïnformeerd.

Wij verzenden een bestelling in principe niet in delen als producten een verschillende levertijd hebben. Uw bestelling wordt pas verstuurd zodra alle producten voorradig zijn, tenzij één of meerdere producten een dermate lange levertijd hebben dat het niet redelijk is om daarop te wachten. In dat geval wordt u hierover geïnformeerd.

 

 

VERZENDKOSTEN:

In Nederland:

  •  Bij bestellingen vanaf € 35,- verzenden wij zonder extra kosten. (pakketten tot 30 kg.)
  •  Bij bestellingen minder dan € 35,- vragen wij een bijdrage van € 5,95.
  •  Er is geen minimaal orderbedrag.
  •  Wij hanteren géén brievenbus tarief. 

Wilt u er rekening mee houden dat het maximale gewicht 30 kg per pakket is? (excl.verpakkingsmateriaal 2 kg)

Wanneer uw bestelling niet in één pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact met u om dit te overleggen.

 

 

LEVERING DOOR PostNL:

Als u tijdens aflevering niet thuis bent, zal de chauffeur uw bestelling bij uw buren proberen af te leveren. In dat geval zal de chauffeur een briefje bij u in de brievenbus achterlaten waarop staat waar uw bestelling is afgeleverd. 

De bezorger zal indien deze het pakket niet kan afleveren deze naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt brengen. Indien u niet wenst dat de bezorger uw bestelling bij uw buren afgeeft, laat het ons dan weten bij 'opmerkingen'.

U kunt natuurlijk ook kiezen voor de optie om uw pakket af te laten leveren bij een PostNL punt. Hier worden de pakketten 7 dagen bewaard. Is het pakket niet binnen 7 dagen opgehaald, dan wordt het retour afzender gestuurd.

 

Tip: download de PostNL app zodat u zelf kunt aangeven wanneer u het pakket het liefste wilt ontvangen.

 

 

LEVERING DOOR DHL:

Heeft de DHL bezorger u gemist en kon hij het pakket ook niet bij uw buren afleveren? Gele kaart van een DHL bezorger op uw deurmat? Dan ziet u direct wanneer de bezorger nog een keertje langs gaat komen. Komt dit niet gelegen? U kunt ‘m tot 23:59 uur die dag gebruiken om het bezorgmoment of -adres online aan te passen. Dan weet u zeker dat u het pakketje snel hebt. Zo gepiept!

U kunt natuurlijk ook kiezen om uw pakket af te laten leven bij een DHL punt.

 

 

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VOOR BUITEN NEDERLAND?

 

BELGIË:

  • Bij bestellingen vanaf € 75,- verzenden wij zonder extra kosten. ( pakketten tot 30 kg.)
  • Bij bestellingen minder dan € 75,- vragen wij een bijdrage van €6,95.

Wilt u er rekening mee houden dat het maximale gewicht 30 kg per pakket is? (excl.verpakkingsmateriaal 2 kg)

Wanneer uw bestelling niet in één pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact met u om dit te overleggen.

 

Overige landen is op aanvraag. Indien u dit wenst dan, stuur dan even een e-mail naar [email protected]

 

 

RUILEN EN RETOURNEREN:

Is het product dat u besteld heeft niet naar wens? Dan kunt u het product - zonder opgaaf van reden - ruilen of retourneren. U dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

 

  • Daar wij na het verlaten van de winkel door de consument geen zicht meer hebben op de manier van het houden van diepgevroren artikelen kunnen deze nooit worden geruild. Mochten er problemen zijn met deze artikelen, neem dan ten alle tijden contact op met Woof & Barker.
  • Indien u een product heeft ontvangen dat beschadigd is of stuk, vragen wij u om zo spoedig mogelijk na ontvangst contact met Woof & Barker op te nemen via [email protected] met een foto van het beschadigde product en uw contactgegevens zodat wij contact met u kunnen opnemen en een passende oplossing kunnen aanbieden.
  • U dient ons binnen 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van het te retourneren product, op de hoogte te stellen van uw retour. Dit dient u te doen middels een e-mail aan [email protected] te sturen. Vergeet hierbij niet uw ordernummer te vermelden.
  • Het artikel dient binnen 14 dagen na aanmelding van retour terug gestuurd te zijn. 
  • De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor uw eigen rekening.
  • Alleen voldoende gefrankeerde retourzendingen worden aangenomen. Niet voldoende of niet-gefrankeerde retourzendingen worden geweigerd en gaan weer retour afzender.
  • U kunt het artikel retour sturen naar:


           Woof & Barker B.V.
           Heereweg 205
           2161BE Lisse

           Nederland

 

  • Wij raden u aan om een bewijs van verzending te bewaren.
  • Woof & Barker is niet verantwoordelijk voor diefstal of beschadiging tijdens de verzending.  
  • Het artikel dient terug gestuurd te worden in indien mogelijk de originele verpakking en in de staat zoals deze is ontvangen, ongebruikt, ongewassen, niet beschadigd en met evt. aangehechte kaartjes.
  • Indien u het artikel wilt ruilen voor een andere maat of ander artikel rekenen wij alleen de evt. meerprijs van het nieuwe artikel. De eventuele meerprijs dient u vooraf te voldoen op ons rekeningnummer NL70RABO0322883180 (Rabobank), BIC Code: RABONL2U t.n.v. Woof & Barker B.V.
  • Bij verzoek tot restitutie wordt het aankoopbedrag ( indien de gehele bestelling retour wordt gestuurd, incl. verzendkosten ) binnen 14 dagen retour gestort op uw bank of giro rekening. 
  • Heeft u gebruik gemaakt van Klarna, log dan in bij Klarna en pauzeer uw factuur, zodat Klarna weet dat de bestelling wordt geretourneerd. Maakt u geen gebruik van de Klarna app, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna. 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »