• Verzending GRATIS vanaf € 49,- in NL
  • Openingstijden di t/m vr 12:00 - 17:00 uur za 11:00 - 17:00 uur.

4.8


Verzenden & retourneren

BEZORGING IN NEDERLAND:

Woof & Barker bezorgd in heel Nederland. (m.u.z. van diepvries producten) 

Uw pakket wordt door de fietskoeriers van MOSS - Last Mile Heroes bij ons in de winkel opgehaald en indien mogelijk ook per fiets bij uw thuis afgeleverd.

Indien in uw woonplaats de fietskoeriers van MOSS - Last Mile Heroes nog niet actief zijn dan wordt u pakket overgedragen aan DPD en ontvangt u een Track & Trace van DPD.

Hier vindt u het tijdsblok van levering, maar kunt u ook een andere dag plannen of neerzet toestemming geven aan de chauffeur.

 

Woont u in de Duin en Bollenstreek en besteld u op onze openingsdagen voor 14:00 uur - Same Day Delivery by MOSS - Last Mile Heroes Fietskoeriers.

 

Verzenden doen wij op werkdagen doorgaans binnen 24 uur (mits voorradig en m.u.z. van sluiting- en feestdagen). Na bestellen ontvangt u altijd een bevestiging en een Track & Trace code.

 

Heeft u besteld op:                                                    U ontvangt het pakket op: * / ** 

maandag voor 24:00 uur                                              woensdag

dinsdag voor 14:00 uur                                                woensdag

woensdag voor 14:00 uur                                            donderdag

donderdag voor 14:00 uur                                           vrijdag

vrijdag voor 14:00 uur                                                  zaterdag

zaterdag voor 10:00 uur                                              dinsdag

zondag voor 24:00 uur                                                 woensdag

 

  * Helaas hebben wij geen invloed over de verdere afhandeling ná het afgeven van uw pakket.

** Tijdens extreme drukke speciale, -feestdagen kan het zijn dat uw bestelling langer onderweg is. 

 

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

Bestellingen die betaald zijn met iDeal, BanContact/MisterCash, PayPal of Klarna en op openingstijden van de winkel zijn geplaatst voor 16:00 uur worden (mits de producten op voorraad zijn) nog dezelfde dag naar u verstuurd.

Uw pakket wordt daarna binnen 24/48 uur* bij u thuis of bij een door u opgegeven afgiftepunt afgeleverd. Mocht (een gedeelte van) uw bestelling onverhoopt niet op voorraad zijn, dan wordt u daar over geïnformeerd. Indien producten een lange(re) levertijd hebben, dan staat dit op de productpagina als zodanig aangegeven en/of wordt u daar per e-mail over geïnformeerd.

Wij verzenden een bestelling in principe niet in delen als producten een verschillende levertijd hebben. Uw bestelling wordt pas verstuurd zodra alle producten voorradig zijn, tenzij één of meerdere producten een dermate lange levertijd hebben dat het niet redelijk is om daarop te wachten. In dat geval wordt u hierover geïnformeerd.

 

Levering door DPD - Wachten is verleden tijd met DPD Predict.

Met Predict en live-tracking hoef je nooit meer te wachten op een pakket. Op de dag van bezorging laten we je namelijk op het uur nauwkeurig weten wanneer je je pakket kunt verwachten. En met Live tracking zie je hoeveel stops de chauffeur nog moet afleggen voor hij bij je is.

Wat maakt Predict zo speciaal?

  1. Op de dag van de levering ontvang je een bericht van DPD. Daarin staat een tijdvak van één uur waarbinnen je pakket geleverd wordt.

  2. Veranderen je plannen en ben je toch niet thuis? Dan kun je het moment of de plaats van de levering online eenvoudig aanpassen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een parcelshop.

  3. Op de bezorgdag kun je je pakket dankzij live-tracking online volgen. Op de kaart zie je zelfs hoeveel tussenstops de chauffeur nog moet afleggen.

 

LEVERING DOOR PostNL:

Als u tijdens aflevering niet thuis bent, zal de chauffeur uw bestelling bij uw buren proberen af te leveren. In dat geval zal de chauffeur een briefje bij u in de brievenbus achterlaten waarop staat waar uw bestelling is afgeleverd. 

De bezorger zal indien deze het pakket niet kan afleveren deze naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt brengen. Indien u niet wenst dat de bezorger uw bestelling bij uw buren afgeeft, laat het ons dan weten bij 'opmerkingen'.

U kunt natuurlijk ook kiezen voor de optie om uw pakket af te laten leveren bij een PostNL punt. Hier worden de pakketten 7 dagen bewaard. Is het pakket niet binnen 7 dagen opgehaald, dan wordt het retour afzender gestuurd.

Tip: de PostNL app
Bent u in het bezit van een smartphone? Dan raden wij u aan om de PostNL app te downloaden. Via deze app ontvangt u het snelst informatie over de te verwachten levertijd.

 

 

 

VERZENDKOSTEN:

NEDERLAND:

  •  Bij bestellingen vanaf € 49,- verzenden wij zonder extra kosten. ( pakketten tot 30 kg.)
  •  Bij bestellingen minder dan € 49,- vragen wij een bijdrage van € 5,95
  •  Er is geen minimaal orderbedrag.
  •  Wij hanteren géén brievenbus tarief. 

Wilt u er rekening mee houden dat het maximale gewicht 30 kg per pakket is? (excl.verpakkingsmateriaal 2 kg)

Wanneer uw bestelling niet in één pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact met u om dit te overleggen.

 

 

 

KAN IK MIJN BESTELLING OOK AFHALEN?

Ja, natuurlijk is dat ook mogelijk; tijdens onze openingstijden van onze winkel.

 

maandag: GESLOTEN

dinsdag: 12:00 uur - 17:00 uur

woensdag: 12:00 uur - 17:00 uur

donderdag: 12:00 uur - 17:00 uur

vrijdag: 12:00 uur - 17:00 uur

zaterdag: 11:00 uur - 17:00 uur

 

Adres winkel:

Heereweg 205

2161 BE Lisse

 

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VOOR BUITEN NEDERLAND?

BELGIË:

  • Bij bestellingen vanaf € 79,- verzenden wij zonder extra kosten. ( pakketten tot 23 kg.)
  • Bij bestellingen minder dan € 79,- vragen wij een bijdrage van € 8,95.

Wilt u er rekening mee houden dat het maximale gewicht 23 kg per pakket is? (excl.verpakkingsmateriaal 2 kg)

Wanneer uw bestelling niet in één pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact met u om dit te overleggen.

 

DUITSLAND:

  • Verzending naar Duitsland 0-23 kg € 9,95

 

OVERIGE LANDEN OP AANVRAAG.  Indien u dit wenst dan, stuur dan even een e-mail naar [email protected]

 

RUILEN EN RETOURNEREN:

Is het product dat u besteld heeft niet naar wens? Dan kunt u het product - zonder opgaaf van reden - ruilen of retourneren. U dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

 

  • Daar wij na het verlaten van de winkel door de consument geen zicht meer hebben op de manier van het houden van diepgevroren artikelen kunnen deze nooit worden geruild. Mochten er problemen zijn met deze artikelen, neem dan ten alle tijden contact op met Woof & Barker.
  • Verzorgingsartikelen en supplementen ( crèmes, shampoo, borstels, oliën ) etc etc. ) die niet geseald zijn nemen wij niet retour.
  • SALE! producten kunnen NIET worden geruild of geretourneerd.
  • Indien u een product heeft ontvangen dat beschadigd is of stuk, vragen wij u om zo spoedig mogelijk na ontvangst contact met Woof & Barker op te nemen via [email protected] met een foto van het beschadigde product en uw contactgegevens zodat wij contact met u kunnen opnemen en een passende oplossing kunnen aanbieden.
  • U dient ons binnen 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van het te retourneren product, op de hoogte te stellen van uw retour. Dit dient u te doen middels een e-mail aan [email protected] te sturen. Vergeet hierbij niet uw ordernummer te vermelden.
  • Het artikel dient binnen 14 dagen na aanmelding van retour terug gestuurd te zijn. 
  • De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor uw eigen rekening.
  • Alleen voldoende gefrankeerde retourzendingen worden aangenomen. Niet voldoende of niet-gefrankeerde retourzendingen worden geweigerd en gaan weer retour afzender.
  • U kunt het artikel retour sturen naar:


           Woof & Barker B.V.
           Heereweg 205
           2161BE Lisse

           Nederland

 

  • Wij raden u aan om een bewijs van verzending te bewaren.
  • Woof & Barker is niet verantwoordelijk voor diefstal of beschadiging tijdens de verzending.  
  • Het artikel dient terug gestuurd te worden in indien mogelijk de originele verpakking en in de staat zoals deze is ontvangen, ongebruikt, gesealde verpakking, ongewassen, niet beschadigd en met evt. aangehechte kaartjes.
  • Indien u het artikel wilt ruilen voor een andere maat of ander artikel rekenen wij de evt. meerprijs van het nieuwe artikel en bijkomende verzendkosten. De eventuele meerprijs en verzendkosten dient u vooraf te voldoen op ons rekeningnummer NL70RABO0322883180 (Rabobank), BIC Code: RABONL2U t.n.v. Woof & Barker B.V.
  • Bij verzoek tot restitutie wordt het aankoopbedrag van het product binnen 14 dagen retour gestort op uw bank of giro rekening. Eventuele Klarna betaalkosten of verzendkosten worden niet geretourneerd.
  • Indien er door b.v. een foutief ingevuld adres, of dat uw bestelling niet wordt afgehaald bij een afgiftepunt, retour afzender gaat dan worden deze verzendkosten in rekening gebracht door deze kosten in mindering te brengen op het te retourneren bedrag.
  • Heeft u gebruik gemaakt van Klarna, log dan in bij Klarna en pauzeer uw factuur, zodat Klarna weet dat de bestelling wordt geretourneerd. Maakt u geen gebruik van de Klarna app, neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.

 

 

 

 

 

 

 

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »